
Για τα εγκαίνια των νέων γραφείων της δικηγορικής εταιρείας του Αργύρη Αργυριάδη στο Κολωνάκι και για τις πολιτικές και μιντιακές παρουσίες έχετε ήδη διαβάσει από το προηγούμενο Σάββατο στο site των ομογάλακτων Παραπολιτικών. Καθώς μου κέντρισε το ενδιαφέρον η αναφορά του συναγωνιστή Γιάννη Πολίτη ότι ο γνωστός δικηγόρος «πιθανότατα σκέφτεται να έχει πιο ενεργή εμπλοκή στα πολιτικά πράγματα», έκανα και εγώ με τη σειρά μου το ρεπορτάζ μου και έμαθα ότι ο Αργυριάδης εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ στη Θεσσαλονίκη – και δη στην Α’ Περιφέρεια της συμπρωτεύουσας. Επειδή, όμως, τα εγκαίνια της περασμένης Παρασκευής δεν είχαν να κάνουν με το πολιτικό μέλλον του συντρόφου Αργύρη, αλλά με το επαγγελματικό του, η στήλη του εύχεται καλές δουλειές – και αχρείαστος να είναι.
